Pages

សង្រ្គាម ជំលោះតាម បណ្តាទ្វីប

ប្រធានបទ វិស្វកម្ម យោធា

Saturday, September 21, 2024

នេះជា រូបភាព នៃ UFO НЛО

នេះជារូបភាព នៃ НЛО/UFO ដែលយើងបានប្រមែប្រមូលមកពី តាមបណ្តាញសង្គមនានាជុំវិញ សកលលោក
Hout Songhak ថ្មីៗនេះ អ្នកប្រើប្រាស់អ៊ីនធើរណែត ពិតជាមានការភ្ញាក់ផ្អើលយ៉ាងខ្លាំង បន្ទាប់ពីវីដេអូមួយលេចឡើងនៅលើប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម បានបង្ហាញរូបភាពនៃយានជំនិះជនបរទេស ឬហៅថា UFO ដែលកំពុងធ្វើដំណើរតាមដងផ្លូវក្នុងប្រទេសថៃ ខណៈ​រថយន្ត​តូចធំ កំពុង​ធ្វើ​ដំណើរ​ទៅ​មក។

តែអ្វីដែលគួរឲ្យហួសចិត្តខ្លាំងនោះ គឺក្រោយមក គេក៏បានដឹងថា វាមិនមែនជាយាន UFO ពិតនោះទេ វាគ្រាន់តែជាគំនិតច្នៃប្រឌិត ដាក់​ម៉ូតូ​មួយ​គ្រឿងនៅក្នុងនោះធ្វើឲ្យប្លែក ​ដើម្បី​​ចូល​រួម​ក្នុង​ពិធី​ដង្ហែ​ក្បួន នៅក្នុងព្រឹត្តិការណ៍​ ប៊ុ​ន ​បាង ​ហ្វៃ ដ៏ល្បីល្បាញ ក្នុងខេត្ត ឡូអាយ កាលពីថ្ងៃទី៤ ខែមិថុនា ឆ្នាំ២០២៣​។​
រូបភាព នៃ UFO НЛО ផលិតនៅប្រទេស វៀតណាម

ពិតជាមិនធម្មតា! ទើបតែជួបគ្រោះទឹកជំនន់ហើយថ្មីៗ ពេលនេះវៀតណាម បង្កើត UFOs ល្បឿនលឿនអាចបើកហោះហើរនៅលើទឹកបាន ល្បីលើបណ្ដាញសង្គម រហូតមានការលើកឡើងថា ពេលនេះUFOsលែងមាននៅលើមេឃទៀតហើយគឺនៅក្នុងទឹកវិញម្តង
រូបភាព នៃ UFO НЛО ផលិតនៅប្រទេសថៃ

រូបភាព នៃ UFO НЛО ផលិតនៅប្រទេស កម្ពុជា

ព្រឹត្តិការណ៍នេះ បានធ្វើឲ្យមតិអ្នកលេងអ៊ីនធើរណែតផ្ទុះឡើង។ ក្នុងនោះ អ្នកខ្លះបានយល់ថា វាគួរឲ្យអស់សំណើចណាស់ ដែលចេះរកគំនិតលេងសើចដ៏មិនធម្មតាបែបនេះ។ តែទន្ទឹមនឹងនេះ អ្នកខ្លះទៀត បានចាត់ទុកថាវាជាការធ្វេសប្រហែសដ៏គ្រោះថ្នាក់ ដែលសូម្បីតែទំព័រ Twitter @RedSkullxxx ក៏បានព្រមានអំពីរឿងនេះផងដែរ ដោយបញ្ជាក់ថា ប្រសិនបើឧបទ្ទវហេតុកើតឡើង វាមិនមែនជារឿងកំប្លែងទេ។ ផ្លូវសាធារណៈ ពួកគេមិនខ្វល់ពីសុវត្ថិភាពអ៊ីចឹង ហេតុអ្វីឲ្យរត់តាមផ្លូវ មិនដឹកតាមឡាន?។
ទោះ​ជាយ៉ាង​ណា​ ​មាន​គេ​មក​ផ្តល់​ព័ត៌មានឲ្យដឹង​ថា ​ករណី​នេះ​ត្រូវ​បានគេទាក់ទង​ប៉ូលិស​ចរាចរណ៍​រួច​ហើយ មុនពេល UFO ក្លែងក្លាយនេះ ចេញដំណើរតាមដងផ្លូវ ដើម្បីទៅចូលរួមក្នុងព្រឹត្តិការណ៍ខាងលើនេះ៕ រក្សាសិទ្ធិដោយ៖ លឹម ហុង

ភ្នំពេញ: ​យុវជន​កម្ពុជា ​ម្នាក់ ​ដែលមាន​ទេពកោសល្យ​ មកពី​សហភាព​សហព័ន្ធ​យុវជន​កម្ពុជា (UYFC) ខេត្ត​ស្វាយរៀង បាន​បង្កើត​បា​ឡុង​​ហោះ​​ប្រកបដោយ​ភាព​ច្នៃប្រឌិត​មួយ ​ដែលមាន​ឈ្មោះថា «Airship»។​

​ការបង្កើតបាឡុង​​ដ៏​គួរឱ្យ​ចាប់អារម្មណ៍​នេះ ដឹកនាំ​ដោយ​លោក ហែម សុធី​រិ​ទ្ធិ វិស្វករ​អគ្គិសនី មាន​គោលបំណង​ពង្រឹង​វិធានការ​សន្តិសុខសម្រាប់​ព្រឹត្តិការណ៍​ប្រវត្តិសាស្ត្រ ស៊ី​ហ្គេម​លើក​ទី​៣២ និង​ព្រឹត្តិការណ៍​អាស៊ាន​ប៉ា​រ៉ា​ហ្គេម​លើក​ទី​១២ ដែល​កម្ពុជា​ធ្វើជា​ម្ចាស់ផ្ទះ​ ហើយ​ពិធី​បើក និង​បិទព្រឹត្តិការណ៍​ទាំង ២ នេះ​ប្រព្រឹតទៅ​ក្រោម​អធិបតី​ភាព​​លោកនាយក​រដ្ឋមន្ត្រី ហ៊ុន សែន​។​

​ប្រធាន​គម្រោង​រូប​នេះ​ បាន​និយាយថា​៖ «​Airship ​ដែល​យើង​បាន​បង្កើតឡើង​នេះ សម្រាប់​​ប្រើ​ប្រាស់​​ក្នុងអំឡុង​ពិធី​បើក និង​បិទ​ព្រឹត្តិការណ៍ ​អាស៊ាន​ប៉ា​រ៉ា​ហ្គេមលើក​ទី​១២ បន្ទាប់​ពី​ព្រឹត្ដិការណ៍​ស៊ីហ្គេម​លើក​ទី៣២ បាន​បញ្ចប់​»​។​

​​លោក សុធីរិ​ទ្ធិ ដែល​បាន​និយាយ​អំពី​​បាឡុង​ ​​ដែលអាច​ហោះ​បាន​នៅ​​ស្ថិតក្រោម​លក្ខខណ្ឌ​អាកាសធាតុ​អំណោយ​ផល​​បាន​បន្ដ​ថា៖​ «​​បន្ទាប់​ពី​បញ្ចប់​ការងារ​​ស៊ី​ហ្គេម​លើក​ទី​៣២ យើង​ខក​ខាន​ការ​បង្ហោះ​ក្នុង​កម្មវិធីបើក​​អាស៊ាន​ប៉ា​រ៉ា​ហ្គេម​លើក​ទី​១២ ដោយសារ​ភ្លៀង​ខ្លាំង ហើយ​ចំពោះ​កម្មវិធីបិទយើង​នឹង​តាមដាន​អាកាសធាតុ​បន្ដ​ទៀត​។ យើង​ក៏មាន​គម្រោង​ប្រើប្រាស់​វា​សម្រាប់​ព្រឹត្តិការណ៍​នាពេល​អនាគតផ្សេងៗ​ទៀត​​ផងដែរ​»។
Airship ​នេះ​មាន​សមត្ថភាព​អាច​ហោះ​បាន​កម្ពស់​ពី ៤០០ ទៅ ៥០០​ ម៉ែត្រ និង​អាចធ្វើ​ការផ្លាស់ប្តូរ​ទីតាំង​តាមរយៈ​ការបញ្ជា​ពី​ចម្ងាយ។ វា​ត្រូវ​បាន​​បំពាក់​កាមេរ៉ា​មួយ ​ដែលមាន​សមត្ថភាព​អាច​បង្វិល​បាន ៣៦០​ ​ដឺក្រេ​ និង​អាច​ពង្រីក​បា​នរហូ​តដល់ ៥០០​​ ម៉ែត្រ ដែល​រាល់​រូបភាព និង​វីដេអូ​ទាំងអស់​នឹង​ប​ញ្ជូន​មកកាន់​ឡាន Command Center នៅ​ខាងក្រោម ​ដើម្បី​មើល​សភាពការណ៍​ទូទៅ​។

កាន់តែ​ពិសេស​ទៅទៀត​នោះ​ Airship ​ពណ៌​ស​នេះ ​​អាច​ហោះ​​នៅលើ​អាកា​សបាន​ពី ៣ ទៅ ៤​ ម៉ោង​ម្តង ​ទើប​បញ្ជា​ចុះមក​សាក​ថ្ម​ម្តង ដែល​វា​​ត្រូវ​ការចំហេះ​​​អ៊ីដ្រូសែន​​។ ​

គម្រោង Airship ត្រួត​ពិនិត្យ​សុវត្ថិភាព​អំឡុង​ព្រឹត្ដិការណ៍​ដែល​មាន​មនុស្ស​រាប់​ម៉ឺន​នាក់​ចូល​រួម​នៅ​កីឡដ្ឋាន​មរតក​តេជោ​នេះ មាន​ការ​ចូលរួម​ពី​អ្នក​ជំនាញ​ និង​សិស្ស​-​និស្សិត​ស្ម័គ្រ​ចិត្ដ​ជា​ច្រើន​រូប​។

ក្រៅពី​ប្រធាន​គម្រោង លោក សុធីរិទ្ធិ លោក ស្រេង សុធា​និត្យ ជា​អនុប្រធាន​ក្រុមបច្ចេកទេស​ អនុវត្ត​គម្រោង ​ជា​បុគ្គលិក​បម្រើ​ការនៅក្នុង​ក្រុមហ៊ុន​ឯកជន​​​ ​លោក​ ហ៊ូ ប៉េង​លាភ ​​ជា​វិស្វករ​អេឡិចត្រូនិក​ ​និងលោក អុល មករា ​​ជា​បុគ្គលិក​បម្រើ​ការងារ​នៅក្នុង​ក្រុមហ៊ុន​ឯកជន​​។

​ក្រុម​របស់​លោក​ក៏​មាន​​លោក​ ឆេង សុ​វណ្ណា​រិ​ទ្ធិ ​ជា​និស្សិត​ឆ្នាំទី​១ នៅ​សាកលវិទ្យាល័យ​ភូមិន្ទ​ភ្នំពេញ RUPP ​លោក ហេង បញ្ញា​រ៉ានី​ត ​ជា​និស្សិត​ឆ្នាំទី​១ នៅ​បណ្ឌិត្យសភា​បច្ចេកវិទ្យា​ឌីជីថល​កម្ពុជា CADT ​លោក ឡាយ សុ​វិសាល ​ជា​សិស្ស​ថ្នាក់​ទី១១ នៅ​សាលារៀន​ជំនាន់​ថ្មី​ព្រះស៊ីសុវត្ថិ​ ​លោក លឹម ច័ន្ទ​បុត្រ ​ជា​សិស្ស​ថ្នាក់​ទី១១ នៅ​សាលារៀន​ជំនាន់​ថ្មី​ព្រះស៊ីសុវត្ថិ​ និង​​លោក ខេង សុភា​រាជ ​ជា​សិស្ស​ថ្នាក់​ទី១០ នៅ​សាលារៀន​ជំនាន់​ថ្មី​ព្រះស៊ីសុវត្ថិ​។

លោក សុធីរិទ្ធិ បាន​ថ្លែង​អំពី​មោទនភាព​ចំពោះ​ក្រុម​របស់លោក​ថា​៖ «​​ពួកយើង​ជា​យុវជន​ស្ម័គ្រចិត្ត​របស់​សហភាព​ស​ហ​ព័ន្ធ​កម្ពុជា​ខេត្តស្វាយរៀង ដែលមាន​គំនិត​ផ្តួចផ្តើម​បង្កើត​គម្រោង​នេះ​ឡើង»។

លោក​បាន​ពន្យល់​ថា Airship ​​បាន​បំពាក់​នៅ​ប្រភេទ IP Camera មួយ ម៉ូ​ទ័​រ​ធំៗ ​ដើម្បី​គ្រប់គ្រង​ទៅលើ​ទិសដៅ​របស់វា​ចំនួន ២ ឧបករណ៍​បញ្ជា​ធុនតូច​​ ១​ សម្រាប់​គ្រប់​គ្រង​ទៅលើ​ប្រព័ន្ធ​បញ្ជា​ថ្ម ចំនួន ២ គ្រាប់ ឧបករណ៍​ប​ញ្ជូ​ន​ទិន្នន័យ​វីដេអូ​ ក៏ដូចជារូបភាព​មកកាន់​ឡាន Command Center និង​គ្រឿង​អេឡិចត្រូនិក​មួយចំនួន​ផ្សេងទៀត។

អំឡុង​ពេល​ផលិត​បាឡុងហោះ ដែល​ចំណាយ​ពេល​ប្រមាណ ៤៥ ថ្ងៃ​ក្នុង​ការ​ផលិត​ ក្រុម​ការងារ​របស់​យុវជន​ស្ម័គ្រ​ចិត្ដ​ទាំង​នេះ បាន​ជួប​​ឧបសគ្គ​មួយ​ចំនួន ​ដែល​ត្រូវ​ដោះស្រាយ​មុន​ពេល​ដំណើរ​ការ​មុខងារ​សុវត្ថិភាព​បាឡុង​។ ឧបសគ្គ​ដំបូង​ គឺ​ពួកគេ​ត្រូវ​ធ្វើការ​ប្រណាំង​ជាមួយ​​​ពេលវេលា​ដែលមានតិច​មែនទែន នៅក្នុង​ការធ្វើ​គម្រោង​មួយ​នេះ ​ដោយសារតែ​​ពួកគេ​​មិនមាន​បទពិសោធន៍​។

លោក សុធីរិទ្ធិ បាន​និយាយ​ថា​៖ «​ម្យ៉ាង​វិញទៀត គ្រឿង​​បង្គុំ​ខ្លះ ​មិនអាច​ស្វែងរក​បាន​​នៅ​ក្នុង​ស្រុក ទើប​តម្រូវ​ឱ្យ​ពួកយើង​ស្វែងរក​វា​នៅឯ​ក្រៅ​ស្រុក ដូច្នេះ​ការស្វែងរក​គ្រឿង​ពី​ក្រៅ​ស្រុក​បែបនេះ គឺ​ពួកយើង​កំពុងតែ​ប្រណាំង​ជាមួយ​ពេលវេលា​ខ្លាំងណាស់​»។

ឧបសគ្គ​ដែល​ធំ​បន្ទាប់​ គឺ​ទៅលើ​ការកែ​ច្នៃ​បរិក្ខារនានា​សម្រាប់​​ Airship ដោយសារតែ​ការបំពាក់​គ្រឿង​​នេះ​មាន​ការ​លំបាក ​ដោយ​ពួកគេ​ត្រូវ​ចំណាយ​យូរថ្ងៃ ​​​ទើប​​អាច​ស្វែងរក​វិធី​បំពាក់​គ្រឿង​នៅលើ​វា​បាន​។

លោក​បន្ដថា ឧ​ប​សគ្គបន្ទាប់មកទៀត ​គឺ​ទៅលើ​អ៊ីដ្រូហ្ស៊ែន ដោយសារតែ បា​ឡុង​ហោះនេះ​ត្រូវ​ការបញ្ចូល​អ៊ីដ្រូហ្ស៊ែន ​មុននឹង​បង្ហោះ។ ដូច្នេះ​ការបង្កើត​អ៊ីដ្រូហ្ស៊ែន ក៏​ជា​ឧ​ប​សគ្គ​​ដូចគ្នា​ដែរ ដោយ​សារ​តែ​​​ត្រូវធ្វើ​ពិសោធន៍​សាកល្បង​ជា​ច្រើន​លើក​​ច្រើនសា​ មុននឹង​សម្រេចយក​ធាតុ​ផ្សំ​ណាមួយ ក៏ដូចជា​កម្រិត​បរិមាណ​ណាមួយ​យកមក​លាយ​ផ្សំគ្នា។ ​

មួយវិញទៀត វា​មានការ​លំបាក​ទៅលើ​ប្រព័ន្ធ​ទប់​លំនឹង​របស់​កាមេរ៉ា ដោយសារតែ​យើង​បាន​បំពាក់​ IP Camera មាន​ទំហំ​ធំ ហើយ​ជាទូទៅ​សម្រាប់​កាមេរ៉ា​ប្រភេទ​នេះ​ មិនមាន​ប្រព័ន្ធ​ទប់​លំនឹង​ទេ​។

​លោក ​សុធីរិទ្ធិ បាន​ប្រាប់ ​ភ្នំពេញ​ ប៉ុស្ដិ៍​ថា​៖ «​នៅពេលដែល Airship របស់​យើង​ងាករេ​ទៅតាម​កម្លាំង​ខ្យល់សម្រាប់​​វីដេអូក៏ដូចជា​រូបភាពដែល​យើង​ទទួលបាន​មិនសូវ​ជា​ល្អប្រសើរ​ដូច​អ្វីដែល​យើង​ចង់បាន​នោះទេ​។ ប៉ុន្តែ​ពួកយើង​ក៏មាន​គម្រោង​សិក្សាបង្កើត​ប្រព័ន្ធ​ទប់​លំនឹង​នេះ​ផងដែរ​នៅ​ជំហាន​បន្ទាប់»​។​

ក្នុងនាម​ក្រុមការងារ​​ លោក​ សុធី​រិ​ទ្ធ បាន​ថ្លែងអំណរគុណ​ចំពោះ​ថ្នាក់ដឹកនាំ​ ជាពិសេស​ប្រធាន UYFC ខេត្តស្វាយរៀងដែល​បាន​ជួយ​គាំទ្រ​​។​

​លោក​បាន​ទទួលស្គាល់ថា​ គម្រោង​នេះ​ដើរតួ​ជា​វេទិកា​ដ៏​គួរឱ្យកត់សម្គាល់​មួយ​ដើម្បី​បង្ហាញ​ពី​ទេពកោសល្យ និង​សមត្ថភាព​របស់​យុវជន​កម្ពុជា​ក្នុង​វិស័យ​ផ្សេងៗ​។​

លោក សុធី​រិ​ទ្ធ ជា​ផ្នែក​មួយ​នៃ​យុវជន​ស្ម័គ្រចិត្ត​ក្នុង​ព្រឹត្ដិការណ៍​​​ស៊ី​ហ្គេម​លើក​ទី​៣២ និង​ព្រឹត្តិការណ៍​អាស៊ាន​ប៉ា​រ៉ា​ហ្គេម​លើក​ទី​១២ បាន​ថ្លែងថា​៖ «​យើង​មាន​មោទនភាព​ក្នុងការ​បង្ហាញ​ស្នាដៃ​របស់​យើង​ជា​សក្ខីភាព​នៃ​ការខិតខំ​ប្រឹងប្រែង ​និង​ការលះបង់​របស់​ប្រជាជន​ខ្មែរ​»៕​​



No comments:

Post a Comment