ប្រវត្តិ ការពារអាកាស និង កប៉ាល់ហោះ
- កាលមុនមានគេប្រើច្រើននៅសមរភូមិជួរមុខ សម្រាប់ការពារអាកាស ដែលមានយុទ្ធជន ១៥នាក់ សម្រាប់១គ្រឿង វាបាញ់បានចម្ងាយ ២១គម គ្រាប់វានឹងផ្ទះនៅចម្ងាយ ១៥គម ឧ ថាយន្តោះ នៅចម្ងាយ ៣០ គម យើងបាញ់ទៅ យន្តហោះចូលមក នៅចម្ងាយ២១ បើចំគោលដៅវាផ្ទះ បើគ្មានគោលដៅត្រូវបុកគេ វានិងផ្ទះក្នុងចម្ងាយ ១៥ គម។ នេះជាផលប្រយោជន៍នៃកាំភ្លើងធំការពារអាកាស។ ក្រោយមក ដោយសារបច្ចេកវិជ្ជារីកចម្រើន គេងាកទៅប្រើប្រាស់់កាំជ្រួចដីអាកាសវិញ។ រូបភាពកំពស់ខាងក្រោម និយាយអំពីយន្តហោះជំនាន់សង្រ្គាមឆ្នាំ ៦០ និង៧០ លុះឆ្នាំ ២០០០ ជាងនេះ យន្តហោះអាចហោះដលើ ១៥ ទៅ ២០ គម ក្នុងពពក ដូច្នេះ កាំភ្លើងធំផលិតដោយ អ៊ីរ៉ង់អាចបានដល់ ៤០ គម !! កំពស់។
- កាំភ្លើង ១០០ មម មានបំពាក់ក្នុងជួរទ័ពជើងគោក ជើងទឹក និងជើងអាកាស ចំណែកប្រតិបត្តិករ មានការប្រែប្រួស អាច ០៨ នាក់ ឬ ៥នាក់ ឬ ១៥នាក់។ ភាពខុសគ្នានៃការប្រើកាំភ្លើង ១០០ មម គឺថា ផ្នែកការពារអាកាស បាញ់ក្នុងចម្ងាយ មើលមិនឃើញដោយភ្នែក ដែលត្រូវប្រើរាដា និង ម៉ាស៊ីនវាស់ចម្ងាយ ចំណែក បាញ់រថក្រោះជើងគោក គឺមើលឃើញដោយភ្នែក ឬ កែវឆ្លុះ
100 mm air defense gun KS-19 (Russian: 100-мм зенитная пушка КС-19) was a Soviet anti-aircraft gun. Following the end of the Second World War the Soviet Union introduced into service the 100 mm KS-19 and 130 mm KS-30.
The KS-19 is a heavy towed anti aircraft gun that has largely disappeared from front line arsenals due to increased use of more effective surface-to-air missiles. Being a towed weapon an external form of mobility was required, usually an AT-S Medium or AT-T Heavy tracked artillery tractor. The 15 man crew were carried on the tractor along with ready use ammunition for the gun.[2] Ammunition was loaded as a single round into the loading tray and a well trained crew could fire 15 rounds maximum per minute.
- ប្រព័ន្ធការពារថ្មើរជើង--- គេរៀបតម្លើងលើចំណុចខ្ពស់ សម្រាប់បាញ់គោលដៅផ្ទៃដីកំទេច ថ្មើរជើង ឬ រថក្រោះ រថពាសដែក លេដ្ឋានរឹងមាំរបស់ខ្មាំង
- ប្រព័ន្ធការពារទីតាំង-- គេរៀប ១២,៧មមទៅមុខ ១៤ មម ០០ នៅពីខាងក្រោយ ហើយ ២៣មម នៅពីខាងក្រោយ ៣៧ មម នៅពីខាងក្រោយ ៥៧ មម នៅពីខាងក្រោយ ៣៧មម ចំណែក ១០០ មម នៅពីខាងក្រោយ ៥៧មម ឬ ៦០មម រីឯកាំជ្រួចធំបាញ់បាន ១០០គម នៅពីក្រោយ ១០០ មមកាំភ្លើងធំ ធ្វើបែបនេះ គឺជាការការពារគ្នាទៅវិញទៅផង និងជាការការពារទីតាំងផង។
- ប្រព័ន្ធការពារអាកាសឯករាជ្យ ឬ ប្រព័ន្ធ Hybrid វាដូចជាឡាន Hybrid ដែរ ដែលគេអាចប្រើសាំង ប្រើអាគុយ តាមដែលគេចង់។ ចំណែកកាំភាំភ្លើងការពារអាកាសប្រព័ន្ធ Hybrid គឺ មានកាំភ្លើង មានកាំជ្រួច និងមានរាដា។
វិទ្យាសាស្រ្តការពាអាកាស និង ទ័ពអាកាស
No comments:
Post a Comment