ការកសាងស្រទាប់នីមួយនៃគ្រឹះផ្លូវថ្នល់ អាចមាន ពី ៤ ទៅ ៦ ស្រទាប់ អាចជា
- ផ្ទៃលើ់ Surface
- ស្រទាប់រឹង Base
- ស្រទាប់ ទម្រ Sub-base
- ស្រទាប់គ្រឹះ Sub Grade
- ស្រទាប់ទន់ Flexible ដែល ស្ថាបនាអំពី Asphalt, Gravel, Laterite, Grass ad Salt
- ស្រទាប់រឹងមាំ Rigid ដែលស្ថាបនាអំពី បេតុង ដុំថ្ម ដុំឥដ្ឋ
ការកសាងគ្រឹះផ្លូវថ្នល់
ការកសាងគ្រឹះផ្លូវថ្នល់
រូបមន្តនៃការធ្វើការរបាយការណ៍សម្រេចបានគិតជា % មាន របៀបដូចខាងក្រោមនេះ៖
- ចំនួនថ្ងៃត្រូវធ្វើការសរុប = ១០០ ថ្ងៃ / ៤០ ថ្ងៃ
- Cost Ratioចំនួនថវិការត្រូវចំណាយសរុបលើគំរោង = ១០០ ដុល្លា/ ៤០ ថុល្លា
- ចំនួនកម្លាំងពលកម្មត្រូវចូលរួមធ្វើការងារសរុបក្នុងគំរោង = ១០០ នាក់/ ៤០ នាក់
- Start / Finish: រយៈធ្វើការងារសរុបចាប់ពីថ្ងៃបើកការដ្ឋាន ដល់ថ្ងៃបញ្ចប់ = ១០០ ថ្ងៃ/ ៤០ ថ្ងៃ
- ចំនួនកិច្ចការងារ Tasks ត្រូវបំពេញ = ១០០ មុខ/ ៤០ មុខ
- Units Completed: ចំនួនលំអិតក្នុងការងារនីមួយៗគិតជា % ដូចជា ផ្នែកចាក់សសរស្ពាន ១០០ ដើម/ ចាក់បាន ៤០ ដើម
- Incremental Milestones: ចំនួនជំហានៗនៃការងារដែលបំពេញបានដូចជា ជំហានរៀបចំតម្លើងស្រទាប់រឹង ប្រវែង ១០០ មែត្រ សម្រេចបាន ៤០ មែត្រ
- Experience / Opinion: ការវាយតម្លៃបែប បទពិសោធន៍ផ្ទាល់ខ្លួនរបស់ ម្ចាស់គម្រោង ឬ ជាងម៉ៅការ
- Weighted or Equivalent Units: វិធីសាស្រ្តបច្ចេកទេសស្តង់ដារួមសកល ដែលយក ចំណុចណាមួយធ្វើជា គោលដូចជា ៖ សំណងសាលារៀន ត្រូវ យក ការចាក់ ប្លង់សេ ឬ ចាក់ធ្នឹម ធ្វើជា មូលដ្ឋាន ( ដោយមិនបូកបញ្ចូលការ ជីកគ្រឹះ ការរៀបឥដ្ឋ ការរែងដែក...)
ចំហាននៃការសាងសង់លំនៅដ្ឋាន និង ពេលពេលវេលាប៉ាន់ស្មាន
No comments:
Post a Comment